Su tėvais susisiekiame per „Messenger“. Pagal ugdymo planą tėvams yra rekomenduojama tema visai savaitei. Pagal temą pasiūlomi žaidimai, meninė veikla, aplinkos pažinimas, fizinis aktyvumas, užduotėlės sakytinei kalbai ( pvz.: greitakalbės, paukščių ar gyvūnų balsų pamėgdžiojimai). Tėvai su savo vaikais pasirinktinai atlieka tai, kas jiems tinka ir patinka skirtingu laiku ir siunčia darbelius, trumpus savo veiklos video. Tokiu atveju, bendravimas vyksta kiekvieną dieną. Kasdien auklėtojos rašo komentarus, pagyrimus apie vaikų darytus darbelius, piešinius, aplikacijas į „Messenger“. Po savaitės, penktadieniais, veikla apibendrinama kartu su tėvais: jie parašo, kaip sekėsi. Tėvams pasiūlyta „Ąžuolo mankšta“. Aplinkos pažinimui – išmokti atpažinti pienę, atkreipti dėmesį į spalvą, kvapą,dydį. Meninei raiškai – pienių pieva. Panaudoti žiedus kūrybinėje veikloje – vainikas, portretas, supažindinti, kaip su vaistažole. Turtinti pavasario reiškinių vaizdinius stebint, piešiant, klausantis, mėgdžiojant gamtos garsus. Sakytinei kalbai ir atminčiai lavinti išmokti eilėraštį:
Pro langelį ankstų rytą.
Pamačiau marias saulyčių.
– Kaip saulutės išriedėjo? –
Aš paklausiau pievų vėjo.
Vėjas pūsteli piktai:
Tai ar pienių nematai?!
Kasdieniam gyvenimo įgūdžiams – įsiminti žodžius apie rankyčių plovimą. Skaičiavimo ir matavimo įgūdžiams lavinti mokantis skaičiuoti dėliodami iš pienių žiedų portretą, ar pindami vainiką. Fiziniam aktyvumui – bėgant atlikti įvairias užduotis.